Външни коментари за Вила Корона , Етъра

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

качество на услугата

Коментар на В.Мазгалов от 17.07.2009 за престой 14.07.09 - 15.07.09

За 4 човека и срещу 90лв.(!) ни предложи "апартамент", състоящ се от две двойни стаи и тераса. Едната от стаите бе очевидно бивша кухня. Банята бе под всякаква критика. Беше оставена "огризка" от евтин сапун, а тоалетна хартия и кърпи ни бяхя предоставени след поискване, като кърпите бяха прани, но очевидно износени, а тоалетната хартия бе от най-ниско "амбалажно" качество. Басейнът на къщата се оказа малък, но добре потдържан, но достъпът до него ни бе отказан с мотива, че не е лицензиран. Предложен ни бе друг басейн, на около 30м. от къщата. Същият се оказа достта приемлив, но за него си платихме отделно, защото няма нищо общо с къщата. Банятя бе най-трагична от всичко: стари, напукани и грозни плочки от социалистическо време, а за налягането на топлата вода не ми се говори... С една дума, това е зле реновирана типична селска къща от времето на "реалния социализъм". Стопанинът и съответствуваше напълно на къщата си... :)

т.н. хотел Корона

Коментар на Яна Генчева от 14.01.2011 за престой 20.03.2010 - 22.03.2010

Здравейте,
Много съжалявам, че не написах тези редове непосредствено след престоя ми в хотел "Корона" разположен до ЕМО Етъра. Може би хората, подвели се от лъжливата обява щяха да са по-малобройни. Това най-вероятно се дължи на стреса, който изживях на това място и всеки, който е пребивавал там ще ме разбере. След като прочетох коментарите от други посетители и арогантните отговори на собственика, мисля, че е мой дълг като личност, обичаща да пътува из родината, а и извън нея, а и като ЧОВЕК съм длъжна да споделя следното. Престоя ми в "Корона" продължи две денонощия. Проблемите започнаха следобеда на втория ден, когато след запитването ми защо няма вода, жената на нашия домакин реагира остро, твърде емоционално (меко казано), което ме озадачи безкрайно. Не мислех, че това ще стане повод за последвалия скандал. Беше ми отказано включването на бойлера и следователно снабдяването с топла вода. Също така за "наказание" ми беше отнета печката, с която трябваше да се отоплявам, а в началото на месец март това беше необходимо и особено поради факта, че се намираме в планината. В този скандал се включи не само въпросната госпожа, но собственикът и тяхната, забележете, дъщеря. Разбира се аз бях жестоко обидена от това поведение. Дори ми беше заявено, че щом не ми харесва техния хотел да се изнеса оттам, при положение, че наближаваше вече полунощ. Нека всеки си направи заключение колко продължава това. За базата на самия хотел няма какво да говоря, тъй като изказалите преди мен мнението си са дали доста ясна представа. Аз самата не съм претенциозна и престоя ми щеше да бъде ПОНОСИМ, ако не ми бяха отказани елементарни условия, не ме бяха нападнали с обиди, не ме бяха унизили на чисто човешко равнище. Знам, че в отговор на изказаното мнение господин-собственикът ще отговори с чисто личностни нападки в присмехулен тон, както е направил вече два пъти във връзка с други изказвания, от което може всеки да си изгради своето мнение що за човек е и дали бихте желали да посетите неговия хотел.

коментара на г-н Мазгалов

Коментар на Богомир Маринов от 11.11.2009 за престой 1 09 09 - 10 09 09

Уважаеми посетители на форума аз съм този съответстващ\"собственик на реновираната селска къща\". Господин Мазгалов съветвам ви това което сте написали да го разкажете или експонирате в Габрово по време на карнавала на хумора и сатирата,сигурен съм че ще спечелите първо място за най смешен анегдот. Това освен че е смешно и абсурдно ме навежда на мисълта ,че много години ще трябва да минат докато българина използва главата си за рална оценка на ситуацията и не е ли време туристическата гилдия да се замисли за утвърждаването на етичен кодекс в който да бъдат регламентирани правата и задълженията на клиентите. А ако реша да стана член на социалистическата партия обезателно ще ползвам казаното от господин Мазгалов за препоръка.

Лъжливото хотелче

Коментар на Димитър Тишански от 11.05.2010 за престой 07.05.2010 - 09.05.2010

Пълна простотия. Единственото място, на което съм бил и съм искал да се прибера колкото се може по-скоро. За по-голяма яснота ще кажа, че "сайта" на така наречения "хотел" е пълна илюзия и заблуждава клиентите. И все пак се надявам така наречения "управител" да се запознае с думата "Хотел" и да се усведоми относно категоризацията на хотелите, ако разбира се е чувал тази дума, тъй като той не е какъв да е, а е бил комсомолски секретар или поне шофьор. Надявам се господина, или каквото там е, да прочете някой наръчник за хотелиерство и за начин на предлагане на услугата. Да започнем със "стаята" в която бяхме. Разполага с 1 спалня, 1 телевизор(14") 1 масичка и 1 шкаф. Масата беше мръсна, прозорците не измити (които между другото ни беше страх да отворим, за да не паднат), чаршафите бяха 2 и то само долни. Незнам защо някой решава, че трябва да си сменям долния чаршаф, при положение, че нямам горен. Стаята имаше климатик, за който обаче дистанционно не ни беше предоставено. Телевизорът хващаше точно 4 канала, като един от тях се повтаряше. И те бяха: "канал 1", "BTV" и " "ZDFinfo"(който се повтаряше), при положение, че на балконът ни (който е общ за 2 стаи) имаше сравнително голяма сате;итна чиния. Същият балкон беше мръсен, столовете и масата сигурно са били забърсани от предните посетители, защото ние трябваше да си ги почистим. Ако някой иска да си заключи вратата по-добре да си донесе катинар или секрет, защотот ключалката е от преди 40-50 години и ключа от 1 стая, може да бъде използван за отключване на всички останали. Общата баня също беше мръсна. На всичкото отгоре трябваше "управителят" да изкърти бравата на врата на банята, защото се развали. Отне му около 30мин. при положение, че никак не бързаше. Обеща да поправи бравата, но това не се случи докато си тръгнахме и понеже банята беше обща, трябваше единият да се купе или да използва тоалнетната, а другият да седи и да пази. Тоалетна хартия имаше само 1 ролка, която свърши и никой не дойде да постави нова. Топлата вода беше недостатъчна и трябваше да се съобразяваме с други посетители на хотела, защото бяхме на общ бойлер. Бележка за престоя не ни беше издадена. Приятелката ми получи обрив, навярно от чаршафите или възглавниците. Когато поискахме да ползваме басейнът, н=и беше обяснено, че "сега не е открит сезона". Не съм отишъл нито на море, нито на ски в планината, та някой да ми каже, че не бил открит сезона. Етъра от кога открива своя сезон някой ако ми каже, ще го черпя 1 бира. Стаята за семинари служи за фитнес зала(разполагаща с точно 3 уреда), кадето има и тенис маса, телевизор (малко по-голям от този в стаята ни) и 2 или 3 дивана и маса, кадето "управителят" си слагаше краката. Цената на двойната стая е 45лв., в която не се включва нищо освен нощувка, ако нощувка може да се нарече да се опитваш да спиш на неудобно легло и да слушаш крясъци на недоволни клиенти от другия апартамент. Общо взето ако искате да си починете ще трябва да се самоубиете. Иначе на това място почивка няма да видите. Постоянно трябва да се съобразявате с някой или нещо и ако желаете да си тръгнете и си поискате парите няма да ви ги върнат. Тези неща не ги казвам само аз. Прочетете и по други форуми, за да се уверите, че тези простотии, които ни се случиха са се случвали и на други хора. Но ако сте мазохисти - наслаждавайте се на така наречения "хотел". Надявам се управителя или какъвто е там да прочете някой ред за изискванията за хотел, както и какво означава това. Вярвам че щом е успял да направи страница в интернет, ще успее да провери поне в "Google.bg" значението на тази дума и да го приложи.

мнението на госпожица Георгиева

Коментар на Богомир Маринов от 11.05.2010 за престой 1 - 3

Уважаема госпожице Георгиева,

Мислех да отмина мнението ви във форума като предубедено,невярно и неграмотно но после реших,че е по добре да ви кажа някои неща,които леко ме учудват в поведе-
нието и анализа на случая и защитя онези потърпевши колеги от гилдията които са при-
върженици на правилото „ според брадата и бръснача”.

Първо хотелът не е приют за бедни,нито дом за душевно болни ,а търговски лицензи-
ран обект, осигуряващ нощувка срещу заплащане ,без значение дали е държавен или
частен в който клиентите пребивават при определени условия и изисквания определени от вътрешния ред създаден от управата или собственика съобразени със стандартите,
законите и спецификата на обекта. Заведенията за нощувка са много различни в зави-
симост от начина на придобиване и собственост от обема,архитектурата и комфорта
и това им е хубавото защото всеки клиент има възможност да избере най доброто за себе си в зависимост от условията и цената.Хотелиерската услуга не е състезание за
комфорт и лукс а законен поминък и място за релакс на хората по бизнес или почивка.
Процедурата по настаняването е стандартна ,запознаване със стаята и цената, и ако ви
удовлетворят се нанасяте ,регистрирате и плащате за уговорения период,както беше в случая.
Не ми стана ясно защо вместо да си почивате с приятеля си вие счупихте бравата,
заключихте го в тоалетната,изскубахте кабела на телевизора,заляхте спалнята,бельото,
матрака,възглавниците и мокета с червено вино,вандалствахте и вдигахте шум така ,че
да притеснявате и хората от горния етаж.(всичко това е заснето и документирано)
Вместо да сте доволни,че не ви санкционирах и потърсих отговорност за нанесени-
те щети седнахте да пишете поръчкови клишета във форума.
Сега аз на свой ред да ви попитам след като са толкова лоши условията защо не
останахте 1 вечер а 2 вечери. Не е ли абсурдно да искате отопление (при 21-22 градуса)
и да търсите да ползвате басейн,когато плащате само за нощувка,да казвате че всеки
апартамент бил хотел, че телевизора бил малък и хартията в тоалетната била малко
Госпожице Георгиева на вас някои работи може да са ви малко и ако варианта
„млада двойка” (за каквато се представяте) не ви удовлетворява пробвайте с вариант
„млада тройка” той може да ви удовлетвори повече и да станете по обективна и без
обриви. Разбирам,че на вашата генерация МОЛ- културата ви е изпила мозъците но това не може да бъде повод за самочувствие,а причина за тревога и безпомощност в
желанието да получавате повече от колкото давате то няма какво друго да се очаква
от деца на които майката е „чистачка „ на юг а бащата „слуга” на запад, колкото и да
ми е мъчно да го кажа.
Надявам се с това което ме принудихте да ви кажа да съм внесъл малко яснота,
обективност и ред в мислите ви и чрез вас да се обърна към екзалтираните ми колеги
и да ги предупредя , че не е далече момента в които такива пубритети ще идват в заве-
денията ни ще уринират на леглата ще натъпчат рулото с хартията в тоалетната и ще я
гипсират после ще ви хвърлят 20 лева като на просяк и на другия ден ще ви изпратят
„Господари на ефира” за интервю.Вярно е че времената са трудни, но вандализма,
селянията и простотията нямат място в хотелите ни.
А за професионалния ми рейтинг не се притеснявайте,ако бях от лапачите ,хотелът
ми нямаше да е 2 етажа а на 5, при условие че за 20 год. съм посрещнал клиенти от 60
държави.
В завършек искам да ви кажа,че азбуката на частното хотелиерство в Габрово не започва с буквата „А” а с буквата „Б”- Богомир Маринов – с загриженост БОБИ

film na ujasite w realno wreme

Коментар на Александра Георгиева от 10.05.2010 за престой 07.05.2010 - 09.05.2010

\"Хотел\" Короа е едно от най-ужасните места на които човек може да попадне.Ако двуетажна къща в която са пригодени 4 стай две по две с общ санитарен възел и общи балкони е Хотел, значи всеки които живее е 3 стаен апартамен всъщност в на хотел.
На место на което не ти предоставят никаква бележка,че си платил такса и те записват на някакво хвърчащо лисче(което кой знае каде отива и дали се регистрира,че е имали посетител и се плаща курортна такса)не знам кой би могъл да му даде дори и една звезда,а камоли две.?
Единственото нещо което съответства като информация в обявите и в самоя саит на \"Хотел\" Корона е телефона и снимката на фасадата,всичко останало е разтягане на локуми за привличане на клиенти(шарани).В стаяра в която бяхме с моя приятел имаше легло на кето имаше 2 долни чершафа като единия от които трябваше да служи за горен.Телевизора беше от възможно най-малките и хващаше 4 канала 2 от които се повтаряха.Нямаше каде да си оставим дрехите освен в куфара.
Прозорците в стаята бяха мрисни и с паяжини.
Нямаше никаква възможност за отопление въпреки наличието на кломатик(неработещ)
Клчът за стаята ни беше стандартен (номер 1),които беше и за тоалетната и за стаята до нас.
Никаде няма изложен евакуационен план както и правилник за безопасност.
Столовете и масата на терасата бяха непочистени.
Нямахме възможност да използваме \"басейна\" с оправданието,че не било сезон.Както и не можеше да се използва дворовото пространство (почивка на открито като предлага веранда, беседка, барбекю и басейн ).
Достатъчно остарялата база принуди приятеля ми да стои затворен в \"банята\"(която в прочем беше мръсна )защото се повреди бравата и се наложи да се откърти лайсната за да не се откърти \"така свещенната врата\".
Топлата вода някаде остана по трабите защото ние не я осетохме,както и съседите защото вдигнаха скандал.
Тоалетната хартия е в минимални количества колкото да се каже ,че има.В общи линии 45лв за нощувка(САМО)безброи неприятности,лоши спомени,обрив за по-чуствителните,арогантно поведение и ужасното чувство,че си направил грешката да отидеш точно в този \"хотел\".
Заради такива ПСЕВДО хотели и\"хора\" като въпросния \"управител\" много от хората не зависимо дали българи или чужденци се отказват да посештават иначе така пресрасната ни страна.
Нещата трябва да се променят защото това не е нормално заради такива лапачи страната ни да има лошо име.