ОЦЕНКА: 3.89 / 5 от 11
Много чисто и приятно място за почивка.
Супер яко!
Коментар на Hristina Popova от 05.08.2023 за престой 06-08-2023 - 06-08-2023
Страхотно е! Широко, свободни места по всяко време! Има супер забавления за малки деца! Водата е топла! В големикя басейн малко по-хладна! Много сме доволни! ?
Очарована
Коментар на Невяна Найденова от 21.08.2022 за престой 20-08-2022 - 20-08-2022
Прекрасно място. Идваме за 4 път,но отново бихме дошли. Природа,храна- уникална, адмирации към готвачите,басейн,чистота в стаята,всичко е на ниво.Препоръчвам горещо на близки и познати.
Уйкенд
Коментар на Антоанета Лазарова от 28.02.2022 за престой 19-11-2021 - 21-11-2021
Посещаваме го по вече от 10 години. Наблюдаваме с удоволствие как се развива и расте. Винаги си тръгваме от там доволни и отпочинали. Персонала е невероятен, а собствениците са страхотни. Благодарим Ви.
Много съм доволна
Коментар на Виктория от 11.08.2019 за престой 03-08-2019 - 05-08-2019
Прекрасен комплекс. Красива природа, огромни зелени борове, чист въздух и в средата голям минерален басейн 25/50м. Това са олимпийски размери за басейн. Освен това е с кристално чиста вода. Гора и в средата "море". Красота, красота и всичко е истинско. Нищо не преувеличавам. Ние сме от южна България и сме ходили на различни басейни, но като това място няма. Персонала поддържа чисто в градинките. Браво на хората, които са го направили. И да не забравя - на нашата тераса имаше гнезда на лястовички. Много ни хареса. Направих си клип и вече го препоръчвам на приятели. Внимавайте в механата - дадоха ни чужда по-голяма сметка. Преглеждайте какво сте консумирали.
Райско кътче
Коментар на Пламена от 29.01.2018 за престой 26-12-2017 - 28-12-2017
Нямам думи ,перфекто място без значение от сезона!Ние сме семейство с четири годишно дете и останахме изненадани приятно.Първо да отбележа ,че за първи път публикувам коментар,но след като прочетох множество негативни преди пътуването и тръгнах предубедена ,се чувстам длъжна да отговоря на всички тях. 1.Персонала бил муден бил бавен бил намръщен,поръчките се бавели повече от час-нищо подобно! 2.Басейна бил обществен-петък ,събота и неделя бяхме там и на закрития и външен човек не видях,а външният ,извинявайте, но той е наистина с олимпийски размери и не виждам как дори цялото село чифлика да е решило в един ден да ходи на басейн,ще се препълни. 3.Карало се по черен път до там-не е вярно асвалт е. 4.Менюто не било разнообразно-да това е така,но за сметка на това всичко е вкусно приготвено и благодаря за вкусната супа от манатарки(уникална е)!!! И да добавя за първи път не умрях от сдуд в минералният топъл басейн. За три дена пързаляхме детето с шейна до хотела сутрин а следобен на басейна,а природата нямам думи !!!Стаите,за първи път спя на удобен разтегателен диван има подово и вечер спяхме на отворен прозорез.А на тия с големите претенции мога да им кажа ,да си ходят на пет звездни хотели и да си плащад адекватно за така нареченото европейско обслужване
Отвратителен ,,хотелски комплекс ''
Коментар на Ивелина от 11.08.2016 за престой 11-08-2016 - 12-08-2016
Настаняват те по никое си време! Това е най - малкото! Басейна е обществен . Да правилно ме разбрахте : всички влизат и никой от хотела не се ангажира да ти пази шезлонг! За заведението наречено механа..направо не ми се говори ! Заваля дъжд и ни казаха , че няма да ни обслужат докато не спре. Вечер няма никакъв персонал в хотела ! Пълен хаос и ужас !
Страхотен хотел и много добро обслужване
Коментар на Радостина от 16.01.2016 за престой 20-08-2015 - 23-08-2015
Здравейте ! Искам да кажа че хотела ни хареса страшно много :) точно до хотела има и механа в която приготвят толкова вкусни неща и персонала е много любезен :) препоръчвам гъбената супа , бисквитената торта и закуската ( мекица + биволско мляко + сладко от горски плодове) никога не сте хапвали толкова вкусни неща :) Ние бяхме във Vip 2 . Има и два открити басейна с минерална вода и още един закрит който бяха започнали да правят .
НЕ Е МЯСТО ЗА ПОЧИВКА
Коментар на DARINA от 06.09.2015 за престой 16.08.2015 - 19.08.2015
КОМПЛЕКСА Е МНОГО ХУБАВ,ПЕРСОНАЛА НЕВЕРОЯТЕН ,А ХРАНАТА НАПРАВО БОЖЕСТВЕНА,НО С ХУБАВИТЕ НЕЩА ДО ТУК.С НАСТАНЯВАНЕТО НИ ПРЕДУПРЕДИХА ,ЧЕ РЕСТОРАНТА РАБОТИ ДО 22.00ч,КОГАТО СИ ПРАВИХМЕ РЕЗЕРВАЦИЯТА,КОЯТО БЕШЕ ЗА 10 ДЕНА СЪЩО НИ КАЗАХА ТАКА,ОКАЗА СЕ ОБАЧЕ ,ЧЕ ТОВА НЕ Е СЪВСЕМ ТАКА,И СЕ НАЛЖИ ДА ТЪРПИМ ПИЯНСКИ КОМПАНИИ ДО 23.30...24.00ч,А НА ТРЕТАТА ВЕЧЕР ТРЯБВАШЕ ДА СЛУШАМЕ ПРИЯТЕЛ НА ШЕФА,И КОМПАНИЯТА МУ ДО 5.30 СУТРИНТА,И ДА ИМ СЛУШАМЕ ПИЯНСКИТЕ ПРОСТОТИЙ,СЛЕД БЕЗСЪННА НОЩ СИ ТРЪГНАХМЕ,И СИ ПРОВАЛИХМЕ ПЛАНУВАНАТА ПОЧИВКА.
ПЪЛНА ЛУДНИЦА
Коментар на Боян от 28.08.2014 за престой 27.08.2014 - 28.08.2014
Заедно с приятелката ми решихме да си организираме почивка в Троянския балкан.Избрахме Комплекс Чифлик като си помислихме че това едно добро място за почивка.НИЩО ПОДОБНО .Резервирахме си стая за една вечер като имаше опция и да останем поне за още две.Още с пристигането понеже паркинга пред хотела беше пълен и нямаше къде да спрем за да се настаним ,си позволих да паркирам за няколко минути непосредствено за служебните автомобили на хотела при което от платения паркинг към нас се насочи един снажен мъж с изхвръкнал корем като на бременна жена който явно ме познаваше защото се обърна с думите "приятел как я мислиш тая работа" след като му обяснихме че сме гости на хотела и на него не му стана много приятна че не може да прибере заветните два лева на час от незаконният си паркинг се насочихме към вътрешността на комплекса за да намерим рецепцията.След около 10 минути търсене на рецепцията и още толкова чакане на рецепционистката успяхме най накрая да получим ключ за стая.Момичето ме упъти къде да паркирам и ми показа от къде да мина като ми спомена че пътят до паркинга е малко лош.Пътят не беше малко лош то нямаше път движих се около 100 метро по изровен горски път като остъргах няколко пъти пода на колата си.А беше обявено че хотела има охраняем паркинг.Паркинга представляваше няколко квадратни метра бетон без осветление.Може би са имали в предвид че катеричките охраняват колите.Басейна на хотела се посещава от външни лица и направо щеше да се пръсне по шевовете.Водата в басейна беше леко зеленикава е белите преливници на детския басейн бяха тъмно кафяви.Един възрастен господин не ми даде да си купя сладолед който беше с 50% по скъп от нормалното като ми се правда че било затворено защото работили до 18.30. ,погледнах си часовника и видях че е 18.15.Имаше и още други неща с които няма да ви занимавам но съм сигурен че биха подразнили и много други очакващи да си починат на такова място и да получат нещо насреща за парите си.Не рискувахме да останем за повече от една вечер.
Добавен на 15 Септември 2014 В 14:21: от МИРОСЛАВ
· Е ВИЕ КАКВО ОЧАКВАТЕ ОТ СЕЛСКИ ТАРИКАТИ ОБСЛУЖВАНЕ НА ЕВРОПЕЙСКО НИВО ЛИ ?
не е място за почивка!!
Коментар на chiflika от 11.08.2014 за престой 09-08-2014 - 14-08-2014
Хотелът е хубав, стаите чисти и ремонтирани, няма климатик и хладилник. Голям басейн, който се ползва от външни хора, трудно си намираш лезлонг и чадър, менюто на механата Е кратко,обслужването през уикенда стига и до 60мин за да намериш маса,поръчаш и да чакаш да ти дойде хапването. Неприятно е че плащаш 60лв нощувка, а не можеш да си починеш на спокойствие и да се насладиш на природата, персоналът е любезен,но все пак все още не може да лети!! Тук е като малкият слънчев бряг, не препоръчвам да се посети!!
:)
Коментар на стефан от 03.07.2014 за престой 28-06-2014 - 29-06-2014
Страхотен хотел , природните дадености са страхотни балкан с вековни борове и минерална вода . Басейна е огромен и дори с много посетители има място за всички а не като някоя малка локва с човек до човек. храната в механата е вкусна , а стаите бяха идеално чисти.
хотелски комплекс Чифлика
Коментар на Янева от 04.03.2014 за престой 01-03-2014 - 03-03-2014
Бяхме в комплекса от 01,03 до 03,03 , 2014 г. във апартамент VIP2. Когато напускахме хотела, казах на рецепцията /преди това не намерих рецепционистката, но при плащането беше там- чудо!/, че джакузито в стаята не работи. Не било джакузи, отвърна ми, никъде не пишело, че е джакузи, било вана. Добре! Обаче и ваната не функционира като такава, не може да се запуши сифона за оттичане на водата и съответно не е възможно напълването й. Очаквах момичето да се извини, да пита защо не сме се обадили по-рано, да каже, че ще предаде веднага на управителя. Но явно съм имала прекалено големи очаквания. Това, което каза, беше само едно ДОБРЕ, придружено с повдигане на раменете. Не я касае явно. Е, надявам се, управителя или собственика, ако са заинтересовани, да постъпят адекватно и това да не се повтаря.
Добавен на 30 Март 2014 В 13:06: от Кремена
· Аз затова си нося стандартна тапа.Един съвет-и тоалетна хартия става......
Страхотно преживяване
Коментар на Мануела Нанковска от 04.10.2013 за престой 27.09.2013 - 29.09.2013
В този хотел направихме сватбата си. С две думи-беше УНИКАЛНО. Стаите бяха чисти и много хубави. Нещо, което е много важно-матрацитя бяха много удобни. Големият басейн не работеше(беше извън сезон вече, а и подпийнали хора..), но малкият басейн отпред беше супер-имаше голямо шоу. Храната беше мноооого вкусна, сервитцорите на ниво и всички бяха много мили и отзивчиви. Имаше и спа-сауна, джакузи...абе без никакви забележки. Всичките ни гости останаха очаровани, и казаха, че пак биха отишли-за почивка.САМО СТРАХОТНИ впечатления и емоции имаме от там. О, а гледката и природата са невероятни.
Vsichko
Коментар на Kasierkata от 13.08.2013 за престой mai - septemvri
Taka na vas nqma ugodiq pisna mi ot kakvi li ne kaprizi,vodata e s 31,32 gradusa nomrmalna za lqtoto ako beshe 40 gradusa kak bihte mogli da se kypete????? Otnosno restoranta kak bihte se chustvali vie ako imate 100choweka na glavata i vseki vi dyrpa nalqwo i nadqsno i vi se dava zor??? Uverqvam vi celiq kolektiv polaga ogromni usiliq da vi ugodqt NO vse ne se poluchava :)
Добавен на 24 Август 2018 В 11:21: от Евелина
· Няма как да искаме добро обслужване,след като се назначава неквалифициран персонал!!!!
Добавен на 30 Март 2014 В 13:16: от Цаков
· Уважаема Kasierkata, клиента винаги е в правото си.А на Вас като Ви е писнало какво правите там? Какво го интересува клиента персонала как се чувства (а не чуства, както сте го написала) :D :D :D
Добавен на 23 Август 2013 В 20:51: от Клиент
· Ето с това отношение ще отблъсквате клиентите. След като персонала не може да се справи с броя клиенти, то явно собственика трябва да назначи нови хора, ако не го направи се получава точно това - хората са недоволни да чакат толкова време и изразяват мнението си. Явно собственика не чете коментарите за заведението му или не го интересува какво пишат хората. Мислехме с приятели да гостуваме на комплекса няколко дни, но след прочетени множество отрицателни коментари в различни сайтове се отказахме.
Отзив за комплекс Чифлика
Коментар на Галина Стойкова от 05.05.2025 за престой 02-05-2025 - 04-05-2025