ОЦЕНКА: 4.08 / 5 от 251
Почиваме вече 10 години в Албена, но тази година за пръв път бяхме в хотел "Компас" Плюсове:Изключително любезен и отзивчив мениджър ! Благодарим!! На момчетата и момичетата от рецепцията, барманите в лобито също. Винаги усмихнати и любезни. Но, но това не стига!! Минуси: 1. Изключително занижена хигиена! Чаршафите изобщо не се смениха, а за кърпи трябваше да помолим на четвъртия ден и след намесата на мениджърката това бе направено. 2. Почистване на стаите почти нямаше - добре, че поне на третия ден изхвърлиха кошчето! 3. Постоянно падащата слушалка на душа в банята - ужасно неприятно!! 4. Изхранването - доста еднообразна храна, изобилие на броколи, които рядко някой слагаше в чиниите, вчерашни спагети и макарони, недоварени и недопечени картофи / така и не разбрах защо само два пъти изпържиха картофи, може би нямаха фритюрници?!! / Добрите ястия свършваха бързо и никой не се сети да ги повтори вместо да премятат вчерашните макарони! В тази връзка бих предложила на мениджърката, прощавайте за грубите думи, но на мен ми приличаше на такава на база цялостно поведение - русият фелдфебел, който посрещаше гостите вместо да дебне дали е се изнася храна, по-добре да наблюдава какво се яде, какво остава, какво свършва бързо и пр. подробности - работата и би била много по-полезна, сигурна съм!! Като се добави към всичко това и изпълненията на кларинет на самодееца под терасите, не че имам нещо против руската музика, ама 8 вечери до 23 ч.да слушаш "Подмосковние вечера"и "Рябина", е не, това ми дойде в повече!! В заключение, какво да кажа, не знам дали отново бихме избрали да се върнем в "Компас" Все пак платихме доста пари и не получихме адекватно обслужване!! А, и още нещо, специални благодарности на украинското момиче от ресторанта Анджела, едно от малкото приятни неща по време на нашата почивка!! Оставам с уважение към добрите неща и с надежда, че ако се върнем пак в хотела, нещата ще изглеждат по различен начин!!
Грубо и обидно поведение
Коментар на Надя от 18.08.2019 за престой 18.08.19 - 21.08.19
Възмутена съм от отошението в ресторанта,служителката която посреща гостите на вечерята,първата ни вечер тук ми направи остра груба забележка пред всички за двете ябълки които носех в ръце за да изядем в градината,да храна не трябва да се изнася,но целия парк беше пълен с гости чужденци,които си носеха по този начин ябълки за това си позволих и аз,не съм за тези плодове ,а за бруталното отношение ,за чужденците може за българит не ,възмуте на съм и много обидена,и бих искала да получа извинение щом има оравила да бъдат за всички,
Безумна почивка!!!
Коментар на Соня Петкова от 08.08.2018 за престой 06-08-2018 - 11-08-2018
Изключително неприятен престой за първите ни 3 дни в хотел Компас, а имаме още 3!!!!????? 1.Паркингът ( ако може да се нарече такъв) на стойност 10 лева на ден е безумие и дори няма свободен тротоар или трева където да паркираш! 2.Помолихме на втория ден да ни сменят чаршафите, където спи детето ни, но служителя с ихидна физиономия каза"Да, да" и до там, чаршафи Не получихме!!!!! 3.Обявените в офертата чадър и шезлонг на плажа няма как да се ползват, защото са запазени от нагли румънци и никой неможе да им каже нищо!!! Същите тези екстри са за няколко хотела!!!!!???!!! 4. Обявените напитки, снаксове(топли и студени), пица, салати, плодове и т.н. от 15:00 до 17:00 часа НЕ СЪЩЕСТВУВАТ!!! Сприхава женица ако е на кеф ще ви даде клисава гофрета с топинг, но ако има такъв!!!????!!!!, а и ако домакинката отпусне ще има, ако не няма!!!! 4.Така наречените тематични вечери са Кошмар!!!! В ниския, тесен, препълнен многократно над капацитета си"ресторант" гърми музика до полудяване на клиентите, особено тези с малки деца!!!! 5.На обяд ресторанта е като митинг!!!! Чакане поне 20-30 минути за да се намери къде да седнем!!! Още толкова за да се уредим поне с лъжица, защото вилицата си е лукс!!!! 6.Чадър и шезлонг до басейна също е ако се уредиш, но пък комари има за всички!!!! При 169 стаи, около басейна има 30 шезлонга!!!! Приятен престой все пак и на останалите ударили джакпота като нас!!!????!!!
Лъжат, че осигуряват транспорт до плажа!
Коментар на Наталия от 15.08.2017 за престой 12-08-2017 - 19-08-2017
В условията на настаняване пише, че е осигурен трансфер от хотела до плажа на всеки 30 мин. При настаняването ни дадоха разписание на съответния шатъл, който се оказа, че върви през 1 ч. с почивка между 11 до 14. На втория ден от престоя ни уведомиха, че автобусът е спрян до края на сезона, без да предложат алтернативен транспорт. Ние сме с дете на 1 год. и достъпът с количката до плажа от тази локация е невъзможен- пътят до плажа е по стръмни стълби без никакви рампи. Хотелът като цяло е мръсен, неподдържан, без асансьор, с груб персонал, на снек бара пускат само поп фолк.
крачка назад
Коментар на Виолин Кулев от 16.07.2016 за престой 06-07-2016 - 21-07-2016
Не съм бил в този хотел но съм бил в доста други в Албена и сега като чета за Компас и Алтея ми се струва супер тъпо решение да даваш на гостите си преносим чадър и да ги пращаш в свободната зона все едно не почиват в хотел в Албена а са дошли от близкия къмпинг или може би те за вас са хора втора ръка трябва ли да ги унижава те не бих посетил тези хотели при тези условия.Има хотели и в други дестинации на цената на Компас където няма да ви унижават.Нищо чудно от 2017г в тези хотели на входа на ресторанта да раздават е сгъваеми столове а който иска маса да плаща по 5лв за нея както за шезлонг на плажа.Няма да се учудя цената в Алтея да падне още Август при тези ваши "умни" решения май няма много мераклии.
защо няма клиенти по българските хотели
Коментар на iivan ivanov от 23.08.2015 за престой 25-07-2015 - 31-07-2015
хотела нестава за балгари румънците и руснаците са на почит персонала е от малцинствата управителката е некомпетентна заблуждава клиентите че имат безплатен чадър и шезлонг а се оказва друго като отидеш на плажа двама мазни роми идват да искат пари за шезлонг и това е само за хотел компас другите хотели на ги закачат храната в хотела е еднообразна за разлика от миналата година няма аниматори ресторанта на плажа не работи интернет няма или е много слаб басеина е мръсен и с много химикали в него стаите не се почистват не се сменят кърпите и чаршафите пияни руснаци вдигат шум до късно през ноща алкоьола беше долнопробен само мента ром и водка
Непрофесионално отношение на висшестоящият персонал
Коментар на Маринова от 29.07.2015 за престой 22.07.2015 - 27.07.2015
Невероятно доволна останах от хотела като цяло ,имам в предвид стаята , храната и отношението но по нисше стоящият персонал ,но управителката имах чувството ,че надзирател в затвор , а не на хотел.Предпоследният ден на престоят ми ми се случи така ,че камериерките по погрешка бяха прибрали от терасата мои вещи мислейки си ,че са на хората от съседната стая ,след като са я напуснали /уточнявам ,че две стаи делят една тераса в единият корпус на хотела/,отидох да потърся обяснение от управителката ,но нейното отношение към мен беше направо грубо ,ако не бях с хора който да ме подкрепят в казаното нямаше да и мигне окото да ме обяви за лъжкиня! Накрая аз и благодарих и й се извиних ,че съм я обезпокоила вместо тя да го направи.Действаше персонала си през цялото време въпреки ,че децата и женичките полагаха невероятни усилия да са в угода на клиентите /а те ей Бога ми бяха УЖАСНИ визирам Румънците и Македонците и от части и Руснаците/.Бих почивала и догодина там и дано не ми се случва да опирам до услугите на управителката .
Красив курорт
Коментар на Воденичарска от 31.07.2014 за престой 24.07.2014 - 28.07.2014
Персонала е млад и любезен, храната в ресторанта е вкусна. По коридорите на хотела се носи ужасна миризма на канализация и управителката непрекъснато пръска с ароматизатор, асансьора работи от време на време, има доста стълби, които затрудняват предвижването на майки с колички и хора в неравностойно положение.В ресторанта се образуват дълги опашки за храна.При напускане на хотела ти срязват гривната като на крадец, който ще продалжи да се възползва от All Inclusive.
Добавен на 08 Септември 2014 В 14:08: от Albena resort, Bulgaria
· Здравейте. Благодаря ви за отзива. Относно написаното за гривните Ол инклузив - такава е практиката навсякъде по света в областта на хотелиерството - гривните на туристите се събират при отпътуване.
ОЦЕНКА ЗА ХОТЕЛА - 5
Коментар на сем.Кодак от 11.03.2014 за престой 10-08-2013 - 15-08-2013
Лятото на 2013г.случайно попаднахме на този хотел,понеже не обичаме предварително да правим резервации.Разбира се решихме да останем и съответно бяхме много доволни от храната, от аниматорите,от отношението на персонала към нас.
kompas
Коментар на илиев от 01.09.2013 за престой 16.08.2013 - 21.08.203
Добра плажна ивица, наличие на басейн до хотела, добра кухня и отлично обслужване от аниматорите. Лош обслужващ персонал, ниска хигиена по стаите и в столовата и липса на достатъчно посуда. Персоналът на лоби бара във фоаето е с манталитет на ученици от 8 клас. нямат нужната култура на обслужване, вдигат безобразен шум и си коментират личните проблеми на висок глас все едно всички в хотела сме длъжни да ги знаем.
kompas
Коментар на Илиев от 28.08.2013 за престой 19.08.2013 - 25.08.2013
С лоши впечатления от обслужващия персонал. Държат се неучтиво и говорят на ТИ с почиващите. Не се поддържа нужната хигиена в столовата. Една лелка се разхожда като муха без глава с метла в ръката сред хранещите се и може да ви накара да си вдигнете краката докато обядвате за да замете под масата, но в същото време не и прави впечатление парче диня цопнато на пътеката. Не се дозареждат навреме посудата. Редовно липсват чаши на бара. На лоби бара във фоаето се правят редовно сбирки от работещите и вдигат врява все едно са си на село. С добри впечатления от аниматорите и готвачите. От първата до последната минута се поддържаше цялата палитра от ястия като се дозареждаше навреме ястията които се изчерпваха. Екипа аниматори работят с настроение и професионализъм-поздравления за което!!!
почивката ми
Коментар на Станимир Краевски от 13.08.2013 за престой 05.08.2013 - 12.08.2013
Останахме очаровани от природата сред която е разположен хотела. Стаите бяха чисти и с всички удобства. Храната вкусна в изобилие и добре приготвена.Басейните чисти и поддържани с всички удобства за деца и възрастни.Искам специално да поздравя аниматорският екип,който е на изключително високо ниво,лъчезарни и усмихнати,изключителни професионалисти,които оставиха у нас незабравими преживявания.Поздрави на Момо и неговия екип.Догодина пак сме при вас.Ще препоръчаме хотела на приятелите си.
Albena
Коментар на Цветан от 06.08.2013 за престой 27.07.2013 - 06.08.2013
Прекасна природа чудестна инфраструктура. На всички трява да е ясно че хотелите в албена са на ниво соц обшежития което не е лошо при положение че си там за една две седмици, Но тврдя, че стаятя след почистване имаше същото количество пясък както и преди чистенето. Под леглата да не говорим. All на плажа е измислица да се прибереш до хотела е по близо. Вносен алкохол има в пласмасови чаши ама не всеки ден. Персонала е любезен но ниско образован не съм расист но да заваляш Българския в България си е изкуство. В единствената аптека в Албена се купува предимно LOPEDIUM ако правилно го пиша и др.там за мани мани
дайте мнения
Коментар на Светлана от 29.07.2013 за престой 18.08.2013 - 25.08.2013
Смятам да прекарам почивката си тази година в хотел Компас. Моля някой, който вече е ходил миналата година, или това лято да даде оценка на хотела и да коментира цялостната програма - стаите, храната в ресторанта и на плажа, осигурени ли са шезлонгите на плажа и т.н. Благодаря предварително!
Добро хотелче
Коментар на Кирил Шипков от 27.07.2013 за престой 15.07.13 - 22.07.13
Хотела,Храната и всчко друго беше на ниво.
Плюсове и минуси на нашата почивка
Коментар на Румяна Данаилова от 01.10.2019 за престой 01-08-2019 - 08-08-2019