ОЦЕНКА: 4.39 / 5 от 129
Изключително сме доволни от престоя си в този хотел.Приличен и уютен с превъзходна и разнообразна храна.Любезен персонал.Бих препоръчала и с удоволствие да го посетим отново.
Мнение
Коментар на Микаела от 07.08.2018 за престой 31-07-2018 - 05-08-2018
Преди да започна искам да вметна, че съм завършила хотелиерство и съм на “Ти” с повечето неща. Положителни неща: •Хареса ми това, че служителката на рецепция при настаняването ни, беше изключително любезна и направи всичко възможно, за да ни съдейства, тъй като бяхме пристигнали преди 14ч. и тя се опита да направи така че да не чакаме прекалено дълго •терасата беш просторна, имаше масичка и столчета, което е голям плюс •имаше кът за деца в задния двор и две много симпатични масички, беше приятно Негативни: Ще започна от влизането ни в хотела и всяко следващо нещо, което ми е направило впечатление. •Със самото влизане: -ужасна миризма. Хубаво ще е да се опитат да създадат някакъв свеж мирис, защото още с влизането първото впечатление е ужасно. •Стаята: -отново неприятен мирис -решихме да си заредим телефоните и калво да видим..в цялата стая имаше само 2 контакта(за телевизора и хладилнила), тоест ако искаме и двамата да си ги зареждаме на едно-не трябва да използваме нито телевизор, нито хладилник, а вечер, след като хем сме си изтощили батериите от запечатване на спомени на плажа, хем искам да си изсуша косата... кофти ситуация. -телевизора-стаята не е малка, нормално би било да сложат малко по-съвременен телевизор, ако не е с плосък екран, то поне малко по-голям, за да може поне някаква ясна картина да се вижда, не да чуваш само говора -банята-за пръв път ми се случва да отида в хотел и да няма малки шишенца хамппан и душ гел в едно.. нямаше нито течен сапун, единственото, което имаше бяха две малки сапунчета, с които трябваше да си мием и ръцете, приятелят ми-и тялото, тъй като той няма навика да си носи душ гел, защото знае че в хотелите има такъв. Другото, което ми направи впечатление в банята-беше изключително мръсна по ъглите, наложи се за мия мръсотията с душа, търкай и с джапанката ми -в гардероба нямаше нито една закачалка, а това е едно от изискванията за три звезден хотел -нямаше табелка “do not disturb”, “please, make up the room” •Служителите -Нито един служител, като изключим тези от рецепция не знаеше дори елементарни неща на английски език-като например какво е “beef”(един гост попита дали даденото месо е телешко, при което сервитьорът каза “тоя пък кво ли ме пита”) -още при настаняването ни се осъществи доста грозен скандал между барманите и рецепционистката, защото тя ги помоли най-учтиво са не пречат на работата на една от нейните колежки, защото това й пречи и оставя работата си недовършена -нямаше ден, в който служител в housekeeping да не влезе в стаята без да почука, един от пътите секунди преди това бях чисто гола, готвейки се за плаж -за Шест дневен престой хавлиите ни не бяха подменени нито веднъж (за три звезден хотел хавлиите и спалното бельо трябва да се сменят през ден) •Басейнът -недопустимо е при 25 шезлонги(не знам точната цифра, но със сигурност бяха не по-малко от 25) да има само 6 чадъра(тях ги преброих), голяма част от гостите са с деца и ако не успеят по-рано сутрин да си запазят шезлонги, слагайки кърпи, то са принудени да бъдат през цялото време на слънце, де нейни дали някой ще освободи място с чадър -за 6 дни басейнът не беше почистен нито веднъж!!! Да не говорим, че няма спасител, но да не се почиства чадъра, при положение, че има толкова деца .... •Кухнятя(храната) Стигнахме до най-лошото нещо в този хотел. Смятам, че Ол Инклузивът в този хотел е създаден, просто колкото да съществува и най-вече, за да вдигне хотелът от две на три звезди. -в деня на пристигане, при първата ни вечеря отидохме малко по-късно от началният час от започването на вечерята-нямаше нито една вилица, попитах служителите дали е възможно да извадят чисти вилици, при което отговориха “до 5 минути”... чаках 10, през това време приятелят ми се беше навечерял и използвах неговата вилица, 10минути по-късно(общо 20) взе още нямаше заредени прибори -аз съм привърженик на солта-слагам сол на всичко освен на сладко... първите 3 дни солта се предаваше от маса на маса, след това солта беше сложена в пластмасови чашки, и туй като аз съм с дълаг маникюр, за да си посоля ястието, трябваше да си изсипя сол в ръката, а кой знае преди мен колко хора са бъркали в същата чашка -хотелът разполага с около 110 стаи(не съм сигурна за точната цифра) и с 20 маси в голямата зала(плюс тези, които са сложени навън) и 4 маси в задният двор. Масите са за не повече от 4 души, Всеки ден, при всяко хранене не малък брой хора нямаше къде да седне да обядва/вечеря -Потресаващо малък избор на храна. Обядът и вечерята се състояха от 4 основни ястия и 3 вида салати. Всеки един обяд и всяка една вечеря включваше в състава си ориз или картофи, понякога дори приготвени по два различни начина (доста често-пържени и печени картофи). До тук всичкото е за обяда и вечерята! -Закуската-ако за обяда или вечерята бихте се замислили какво ли ще има приготвено, то за закускава ще се запитате единствено преди да я видите първият път. Всяка сутрин се сервират резенчета домати и краставици, филийки хляб, кашкавал, шунка и сирене; бъркани и варени яйца(почти всичките преварени); кренвирши и два вида корнфлейкс с ужасен вкус. Обожавам когато ходя на почивка в хотел тип “Ол инклузив” сутрин да си похапвам запечен бекон и някакъв плод - уви нито бекон има, нито плод -следобедната закуска-аз като чуя следобедна закуска си представям някакви малки сандвичета и сладолед - няма нито едното. Поднасят се някакви сладки и една табла плод, който успее да свари да си вземе-вземе -кафето е пълна вода...ако не в прибори и маси, то поне в кафето си заслужава да инвестират, защото всеки втори човек пие кафе •плажът далеч не е на 300метра от хотела, както пише, доста повече е Мисля, че бях доста изчерпателна, със сигурност втори път не бих посетила този хотел, не бих и го препоръчала на познати и приятели!
Задоволство
Коментар на Цецка от 05.10.2017 за престой 16-09-2017 - 23-09-2017
Много съм доволна от престоя си и приятно изненадана от това ,което получих и парите, които платих.Млад и усмихнат персонал, добра и обилна храна, просто е чудесно, отново ще го посетя с най-голямо удоволствие
Хареса ни!!
Коментар на Диана Димитрова от 13.08.2017 за престой 23-07-2017 - 30-07-2017
Много сме доволни от престоя ни. Стаите бяха голями и просторни. Храната беше невероятна и разнообразна. Десертите бяха много вкусни. Преди сме били в друг хотел all incusive но не бяхме доволни от храната и очаквахме същото тук но се изненадахме. Това от което сме недоволни е че водата на басейна беше много студена, един от дните отидохме на аквапарка в Слънчев Браг и решихме да си закупим билет от рецепцията но най-вече младата рецепционистка( имаше 3) явно никога не беше писала такъв билет защото го писа поне 20 минути и благодарение на нея изпуснахме автобуса за аквапарка, а когато си тръгнахме най- старата рецепционистка но излъга че нямаме право на обяд и бяхме принудени да си тръгнем без обяд!! Но иначе сме много доволни.
тази година реших да посетя хотел Бохеми, Слънчев бряг
Коментар на Весела Кръстева от 20.02.2016 за престой 10 - 15
Миналата година бях в Слънчев бряг в хотел Сън Сити, останахме много доволни от условия, храна, обслужване, чистота, разположение, безпатен паркинг. Тази година реших да посетя, хотел Бохеми в Слънчев бряг, за да внеса малко разнообразие, виждам , че отзивите са добри и клиентите са много доволни. Ще посетя хотел през месец август
Добавен на 25 Май 2016 В 11:02: от Семейство
· Вече две години ходим на почивка в хотела. След няколко дни заминаваме отново. Доволни сме от обслужването, храната, персонала, чистотата. Всичко е прекрасно. Препоръчвам го горещо.
Препоръчвам хотела
Коментар на Донка от 05.09.2015 за престой 25.08.2015 - 30.08.2015
Бих искала да изкажа позитивната оценка - моята и на приятелите, с които прекарахме пет дни в този хотел. Хареса ни обслужването, храната, хигиената също е на ниво. Бихме повторили.
две семейства
Коментар на Нина Джорева от 16.06.2015 за престой 08-06-2015 - 15-06-2015
За трети път гостуваме на хотел Бохеми.Всичко което предлагат е на много добро ниво.Храната е в изобилие.Отново 6+ от нас.Прекарахме си чудесна ваканция.Септември ни чакайте пак.
Семейство с две деца
Коментар на Ваня от 15.06.2015 за престой 10-06-2015 - 15-06-2015
Със семейството ми избрахме за почивка началото на юни, защото не е толкова натоварено в курорта.Хотелът има чудесна кухня, сервитьорите,барманите и камериерките са много любезни. Не ни хареса това,че не успяха да се справят с група румънски туристи,които бяха решили ,че може в три часа през нощта да си правят каквото си искат.В последния ден от престоя ни след 22,00 часа започна купона в стаята до нас.Като се има предвид ,че стаите са с много тънки стени,всичко което си говореха се чуваше, а за музиката да не говорим.Ужас ! Обадихме се на рецепцията, но те направиха само забалежки. Започна се едно блъскане по стените и викане,крясъци от които децата подскачаха и се стряскаха.Малката ми дъщеря започна да плаче от ужаса който се чуваше, но от хотела казаха ,че нищо не може да направят и до там. В каква държава живеем....да се примиряваме....охрана...няма.... Никога повече няма да предпочета този хотел.
Ваканция
Коментар на Нина Войн Джорева от 19.06.2014 за престой 14-06-2014 - 19-06-2014
Току-що се прибрахме.Оценяваме всичко с 6+.Готови сме утре да бъдем пак ваши гости.Препоръчвам на всеки да се наслади на една чудесна ваканция!
хотел ''Бохеми''
Коментар на Галина Лазарова от 16.06.2014 за престой 07-06-2014 - 14-06-2014
Очарова на съм много от престоя си в хотела,ако трябва да го искажа с няколко думи те са,перфекционалност.Персонал от млади и въспитани хора,вкусна и разнообразна храна,постоянно почистване на стаите-смяна на спално бельо и хавлиите,а шефовете млади въспитани и амбициозни .Аз лично бих добавила още една звезда.Препоръчвам го искренно ,лично се убедете.
Запитване
Коментар на Ганка от 16.03.2014 за престой 16,03,2014 - 16,03,2014
Паркинга безплатен ли е за гостите на хотела?
паркинг
Коментар на Елена от 18.02.2014 за престой 27.05.2014 - 01.06.2014
Паркинга безплатен ли е за клиенти на хотела
Хотел Бохеми
Коментар на Димитър от 19.05.2012 за престой 10.07.11 - 17.07.11
Изкарахме си чудесно.Стаите бяха чисти и камериерките чистиха всеки ден.Обслужването и персонала бяха на ниво и даже постоянно се грижиха за доброто ни настроение.Басейна беше чист и по повод предния коментар за жабата в Слънчев бряг имаше нападение и докато бях там може би единствено в хотел Бохеми не видях.Плажа е близко 5 мин пеша.Мултиплейс е на една крачка и няма нужда да ползваш таксита вечер.Хотела е супер препоръчвам ви го!
обслужването
Коментар на ББ от 12.06.2011 за престой 05,06,2011 - 13,06,2011
Отиваш и стаята уж чиста, а балконът не е виждал метла... Има интернет, но в лобито, а опиташ ли се да го ползваш и най-елементарен сайт като АБВ не отваря... Камериерките не проверяват кай си е оставил ключа, за да изчистят стаята, а директно нахълтват в нея. На рецепцията ти казват " Сложете табелка на вратата ", но такава няма... Храната е прилична, но сервитьорът смърди и нонстоп държи цигара в уста... А относно басейна - в него плуваше жаба... Освен другото май ще се окаже, че са му отнели и третата звезда... Не го препоръчвам!
Добавен на 15 Януари 2015 В 16:52: от Маргарита
· миналата година почивахме в хотела , очаровани сме и това лято пак ще го посетим
Добавен на 19 Май 2012 В 15:09: от Димитър
· Нищо от тези неща не са вярни.Аз като бях отседнал в хотела стаята се чистеще всеки ден .Персонала беше учтив и се грижише за доброто ни прекарване.Басейна беше кристален и при цялата напаст от жаби в Слънчев бряг само там нямаше.Храната беше супер много съм доволен.Цена качество на хотел Бохеми е без конкуренция и е близко до всичко нямаш нужда от кола и таксита.
Коментар
Коментар на Цвети Василева от 01.08.2023 за престой 24-07-2023 - 30-07-2023