ОЦЕНКА: 4.55 / 5 от 9
Гост (семейства с малки деца ) от
25 Юли 2022 до 01 Август 2022
Гост (семейства с малки деца ) от 25 Юли 2022 до 01 Август 2022
· Перфектно място с добра локация!
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Ангелина (семейства с малки деца ) от
25 Юли 2022 до 01 Август 2022
Ангелина (семейства с малки деца ) от 25 Юли 2022 до 01 Август 2022
· Мястото на хотела е ТОП! Изключително добро отношение ,локацията няма как да е по добра ! Отидох с недоверие ,но останах очарована ! Препоръчвам с две ръце !
· Хигиената в банята може да се подобри !
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Румяна (семейства с големи деца ) Публикувано на
21 Август 2012
Румяна (семейства с големи деца ) Публикувано на 21 Август 2012
· тищината и спокойствието
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Весела (семейства с големи деца ) от
04 Септември 2020 до 08 Септември 2020
Весела (семейства с големи деца ) от 04 Септември 2020 до 08 Септември 2020
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 14 Септември 2020 В 07:33: от Румяна Танева
· Благодарим Ви Весела! Ще Ви очакваме отново!
Галя (възрастна двойка ) от
23 Август 2020 до 26 Август 2020
Галя (възрастна двойка ) от 23 Август 2020 до 26 Август 2020
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Ваня (възрастна двойка ) от
20 Август 2018 до 24 Август 2018
Ваня (възрастна двойка ) от 20 Август 2018 до 24 Август 2018
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Георги (гост) от
28 Юли 2018 до 03 Август 2018
Георги (гост) от 28 Юли 2018 до 03 Август 2018
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Теодора (с приятели ) от
19 Юли 2018 до 22 Юли 2018
Теодора (с приятели ) от 19 Юли 2018 до 22 Юли 2018
· Мебелите в апартамента бяха изключително стари и занемарени, отваряйки едно от кухненските шкафчета без никакво усилие дръжката ми остана в ръцете. Дърпайки завесите пердетата се измъкваха от релсите поради липса на ограничители и падаха на половина, налагаше ни се да се качваме по столове да закачаме отново пердетата. Поставките в банята също падаха. Терасата беше занемарена. Може би не бихме се захванали за всички тези леки неудобства през нашия престой, ако не се беше случила най-шокиращата ситуация в деня на напускане на хотела. Прибирайки се от плаж, и организирайки си времето така, че всяка от нас да вземе душ преди напускане и път, на първата девойка при влизане в душ кабината се чупи стъклото на една от вратичките, при което цялата кабина става в стъкла. За неин огромен късмет се размина само със стъкълца в ходилата и ръката. Обяснихме проблема на рецепция, от където единственото, което направиха е да изпратят персонал, за да почисти. Нещото, което най-силно ни разочарова е, че чухме безброй глупости от сорта на: \"че се случва\", \" и вкъщи може да се случи\", \"може би е станало при рязко отваряне или затваряне\", \"не знаем какво точно се е случило\", \"вие по скоро сте се уплашили\", \"при следващ престой МОЖЕ едната нощувка да бъде безплатна\" (разбира се знае се, че няма да има следващ) Дори не ни се предложи друга стая, за да използваме баня преди път, тъй като персонала почиства нашата около 40 мин. Смятаме, че липсата на поддръжка и освежаване са причина за всички тези неудобства, създадени на госта. Адекватното отношиние е клиента да остане доволен за това, което е заплатил. Не е адекватно да се измислят причини и оправдания, дори предвид ситуацията - поставяне на госта в нелепата ситуация, че едва ли не той може да е бил причината, \" че при рязко затваряне на кабината\" се е случил този инцидент. Всичко това, звучеше като жестока отбранителна защита! Изключително разочаровани!
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Милена (гост) Публикувано на
24 Юни 2015
Милена (гост) Публикувано на 24 Юни 2015
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 07 Август 2022 В 07:02: от Екипът на Диневи Ризорт
· Благодарим Ви за положителния отзив! Ще Ви очакваме отново! Поздрави!